Wirtualna centrala

Jest to rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw chcących w nowoczesny sposób obsługiwać swoich klientów. Dzięki niemu Państwa firma nie musi inwestować w centrale lub serwery telefoniczne ani zatrudniać specjalistów do ich obsługi – oferowana usługa działa na serwerach SQS Polska i to nasi inżynierowie dbają o wysoką jakość i niezawodność komunikacji.

Nasi doradcy przedstawią możliwości wirtualnej centrali i zaproponują optymalny dla Państwa firmy sposób jej konfiguracji. Ponadto przygotujemy profesjonalne nagranie lektorskie zgodnie z przedstawionym przez Państwa drzewkiem automatycznych zapowiedzi - IVR.

Na poniższym rysunku przedstawiony został sposób w jaki działa wirtualna centrala.

 wirtualna centrala

Dzwoniący do firmy klient łączy się z naszym serwerem, wysłuchuje nagranego komunikatu i wybiera z kim chciałby się połączyć. W zależności od ustawienia może zostać przekierowany na konkretny numer wewnętrzny (np. do księgowej lub do serwisu) lub do kolejki połączeń (dział handlowy). W dziale handlowym mogą dzwonić wtedy wszystkie telefony, możliwe jest kierowanie połączenia do wolnych konsultantów po kolei, aż zostanie podjęte przez pracownika, mogą też dzwonić telefony wszystkich zalogowanych pracowników działu.

Funkcje i możliwości wirtualnej centrali:

IVR

System automatycznej zapowiedzi głosowej z możliwością budowy wielopoziomowego drzewa wyboru opcji połączenia (np. Dział Sprzedaży, Dział Finansowy itd...).

Transfer

Przełączenie połączeń do innych użytkowników oraz numerów wewnętrznych

Call Hold

Wstrzymywanie połączeń na potrzebę pozyskania informacji do dalszej rozmowy.

Music On Hold

Odgrywanie muzyki na poczekaniu w czasie transferu oraz podczas wstrzymanego połączenia.

Hunt Group

Możliwość zdefiniowania grup rozdzwaniania aparatów wraz ze strategią: ustalona kolejność, jednocześnie. Możliwość zdefiniowania ograniczenia czasowego, po którym następuje przełączenie na wybrany numer.

3-Way Calling

Zestawianie połączeń trójstronnych (mikro konferencja) z poziomu aparatu telefonicznego.

Conference

Tworzenie „Pokoju konferencyjnego” poprzez wykreowanie numeru telefonicznego, na który dzwonią użytkownicy by połączyć się podczas rozmowy konferencyjnej. Dostęp do telekonferencji zabezpieczony jest PIN-em.

VoiceMail

System poczty głosowej umożliwiający pozostawienie wiadomości głosowej dla użytkownika.