Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej. Nasz specjalista odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz zaproponuje rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.
Numer telefonu:
IP PBX (Internet Protocol Private Branch Exchange) to abonencka centrala telefoniczna wykorzystująca pełny zakres możliwości sieci Internet, działająca w oparciu o protokół IP i wykorzystująca do sygnalizacji SIP. Te obecnie najbardziej zaawansowane technologicznie centrale, w zestawieniu z telefonią VoIP pozwalają osiągnąć najwyższej jakości poziom połączeń głosowych oraz poszerzają możliwości integracji usług telefonicznych z systemami informatycznymi stosowanymi w biznesie.Szczegóły rozwiązania ustalane są po analizie potrzeb podczas spotkania lub telekonferencji z inżynierem sprzedaży. Firma SQS Polska oferuje również usługi wsparcia technicznego dla central IP PBX bazujących na Asterisk, FreeSWITCH, SipX. Ponadto jak reseller firmy Sangoma, firma SQS Polska ma w swojej ofercie komercyjne moduły do central FreePBX i usługi konfiguracji urządzeń z zainstalowanym systemem FreePBX i PBXact.
Rozwiązanie cyfrowe, które można łączyć z infrastrukturą analogową (telefony i linie analogowe)
Wysoka jakość dźwięku przy zastosowaniu kodeków szerokopasmowych
Możliwość wykorzystania protokołu BGP przez klientów posiadających własną adresację i numer AS
Wiele sposobów wdrożenia zależnych od możliwości technicznych i preferencji klienta.
Centrala może być zainstalowana jako:
- dedykowane urządzenie - samodzielna centrala IP PBX. W naszym sklepie LINK istnieje możliwość ich zakupu oraz uzyskanie wsparcia wykwalifikowanego personelu przy konfiguracji.
- wirtualna maszyna na serwerze klienta wykorzystującym dowolny hypervisor
- serwer z zainstalowanym oprogramowaniem PBX (producentów 3CX, Sangoma, Digium, Yeastar)
- dedykowana centrala telefoniczna w chmurze SQS Polska, połączona z siecią klienta tunelem VPN
Możliwość integracji z systemami biznesowymi klasy CRM lub ERP
Automatyzacja procesów biznesowych (automatyczne komunikaty, przypomnienia o płatnościach, komunikaty windykacyjne)
Możliwość rozbudowy central telefonicznych o dodatkowe moduły w celu stosowania ich do komunikacji zintegrowanej (Unified Communications) - transmisji głosu (telefon, telekonferencje), obrazu (rozmowy wideo i wideokonferencje), komunikacji tekstowej (czat, e-mail), zdalnej współpracy (współpraca na plikach, udostępnianie pulpitu itp.).
Przełączanie połączeń
Połączenia oczekujące
Muzyka na czas oczekiwania
Kolejkowanie połączeń (również z powiadomieniami głosowymi) dla Contact Center / Call Center
Poczta głosowa
Obsługa faksów
Zapowiedzi głosowe
Interaktywne menu głosowe (IVR) - komunikaty mogą być zmienne w zależności od dnia tygodnia i pory dnia
Możliwość nagrywania połączeń
Automatyczny provisioning telefonów
Integracja z systemami CRM i ERP
Instalacja na serwerze, wirtualnej maszynie, dedykowanym urządzeniu lub w chmurze
Oprogramowanie Asterisk, FreePBX, 3CX, PBXact
Wdrożenie przez inżynierów VoIP z firmy SQS Polska
Wdrożenie z gwarancją po-wdrożeniową
Wsparcie z umową SLA (Service Level Agreement)
Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej. Nasz specjalista odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz zaproponuje rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.