Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej. Nasz specjalista odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz zaproponuje rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.
Numer telefonu:
SuiteCRM jest systemem zarządzania relacjami z klientami z zakresem funkcjonalności na poziomie rozwiązań najważniejszych dostawców na rynku takich jak Salesforce, Oracle, SAP i Microsoft Dynamics. Sam system jest dostępny bez opłat licencyjnych i wdrażany w rosnącej liczbie organizacji na całym świecie. Dzięki wykorzystaniu SuiteCRM uwaga pracowników skupiona jest na budowaniu zaufania klienta i sprzedaży. System SuiteCRM jest rozwijany przez SalesAgility Ltd i jako oprogramowanie oparte na otwartych źródłach dostępny jest na licencji AGPL version 3.
CRM stworzony z myślą o łatwej obsłudze
Instalacja na serwerze klienta, w chmurze, na maszynie wirtualnej lub na serwerze dzierżawionym
Pełna kontrola nad procesem pozyskania, obsługi i utrzymania klienta
Ciągła innowacja - aktualizacje wydawane co kwartał
Możliwość dostosowywania systemu do potrzeb organizacji z poziomu panelu administratora
Czytelny interfejs użytkownika
Niskie koszty wdrożenia i rozbudowy, brak opłat licencyjnych
Możliwość zarządzania systemem przez inżynierów SQS Polska
Możliwość zawarcia umowy wsparcia z SLA
Możliwość tworzenia automatycznych kopii zapasowych na urządzeniach zewnętrznych, macierzach dyskowych lub w chmurze
Centralna baza wszystkich klientów zawierająca komplet informacji niezbędnych do zarządzania relacjami
Możliwość rejestrowania wielokanałowej komunikacji z klientem (e-mail, telefon, SMS, chat)
Kontakty
Korespondencja mailowa
Dokumenty
Połączenia telefoniczne (z notatkami i/lub nagraniami)
Zarządzanie spotkaniami i rozmowami telefonicznymi, zaproszenia, potwierdzenia udziału, harmonogramy
Prognozowanie sprzedaży
Obserwacja lejka sprzedażowego
Konwersja potencjalnych klientów na kontrahentów
z zachowaniem kompletu informacji o kliencie i dotychczasowym procesie sprzedaży
Tworzenie kalkulacji i ofert, archiwizacja wycen
Wybór produktów i usług z katalogu lub samodzielne definiowanie składników oferty
Kontrola statusu ofert
Konwertowanie ofert na umowy
Generowanie faktur na podstawie ofert
Tworzenie dokumentów w formacie pdf i wysyłka do klienta z poziomu CRM
Elektroniczny obieg dokumentów
Wersjonowanie dokumentów
Definiowanie szablonów pdf na podstawie pól dostępnych w systemie
Automatyzacja powtarzalnych zadań
Możliwość samodzielnego zwiększania możliwości systemu
Przyspieszenie prac związanych z obsługą CRM,
np. tworzenie automatycznych przypomnień po zakończeniu rozmowy lub stworzeniu oferty
Pulpit CRM z możliwością personalizacji – dostosowanie pulpitu do wymagań i
preferencji pracownika, zgodnie z częstotliwością użytkowania poszczególnych funkcji
Kontrola najważniejszych zadań, zaplanowanych rozmów i spotkań
Oszczędność czasu
Spis planowanych i wykonanych połączeń w kalendarzu
Ułatwienia organizacji pracy zespołów – podgląd kalendarza innego pracownika podczas przydzielania mu zadania
Współdzielony kalendarz pozwala menadżerom na zapoznanie się z harmonogramem pracy poszczególnych użytkowników
Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej. Nasz specjalista odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz zaproponuje rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.