Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej. Nasz specjalista odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz zaproponuje rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.
Numer telefonu:
CTI SuiteCRM to centrala telefoniczna i system CRM w jednym - posiada wszystkie funkcje centrali telefonicznej IP PBX oraz kompletny zaawansowany system CRM - SuiteCRM
Computer Telephony Integration – system składający się z aplikacji integrujących telefonię z komputerem działającym w sieci wewnętrznej w celu tworzenia zautomatyzowanych usług ułatwiających pracę użytkowników. W przypadku CTI SuiteCRM usługi telefoniczne zintegrowane są z systemem zarządzania relacjami z klientem. Użytkownik może dzwonić do klientów z poziomu swojego komputera klikając w kontakt, a wszystkie działania rejestrowane są w systemie. W przypadku połączeń przychodzących istnieje również możliwość nagrywania połączeń.
Funkcja umożliwiająca wybieranie numeru klienta z poziomu przeglądarki internetowej, za pomocą jednego kliknięcia.
Oszczędność czasu i wzrost wydajności pracownika
Łatwość użytkowania
Szybkość wykonywania połączenia
Podczas połączenia przychodzącego na ekranie CRM pojawia się okienko z informacją o dzwoniącym kontakcie i nazwą kontrahenta.
Umożliwia natychmiastową weryfikację informacji o kliencie
przed odebraniem połączenia, jeżeli numer telefoniczny znajduje się w bazie danych CRM
Widoczna notatka z poprzedniej rozmowy z klientem
Szybkie tworzenie zgłoszeń
Szybka identyfikacja klienta
Podczas połączenia zainicjowanego z telefonu i z CRM, na ekranie pojawia się okienko z informacją o dzwoniącym kontakcie i nazwą kontrahenta.
Widoczna notatka z poprzedniej rozmowy z klientem
Możliwość tworzenia notatek w trakcie trwania rozmowy i po jej zakończeniu
ułatwiających późniejsze odszukanie nagrania z rozmowy
Ułatwia pracę z zestawem słuchawkowym
Każda wychodząca i przychodząca rozmowa może zostać nagrana i zachowana w SuiteCRM
Możliwość późniejszego odsłuchania rozmowy w SuiteCRM, bez konieczności pobierania pliku
Możliwość szybkiego wyszukania ostatnich rozmów z poziomu pulpitu
Tworzenie potencjalnego klienta, kontrahenta, kontaktu, zgłoszenia i zadania i powiązanie rekordu z rozmową telefoniczną za pomocą jednego kliknięcia
Powiązanie rozmowy telefonicznej z nowego numeru z istniejącym kontaktem lub kontrahentem – w przypadku istniejącego klienta istnieje możliwość podpięcia rozmowy jednym kliknięciem
Tworzenie kalendarza planowanych rozmów telefonicznych – przypomnienia o wykonaniu połączeń wychodzących na dany dzień
Dziennik połączeń powiązany z potencjalnym klientem / kontrahentem / kontaktem – daje możliwość prześledzenia historii kontaktów z klientem (data, czas trwania połączenia, temat)
Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej. Nasz specjalista odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz zaproponuje rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.