Centrala telefoniczna - IP PBX

IP PBX (Internet Protocol Private Branch Exchange) to abonencka centrala telefoniczna wykorzystująca pełny zakres możliwości sieci Internet, działająca w oparciu o protokół IP i wykorzystująca do sygnalizacji SIP.  Te obecnie najbardziej zaawansowane technologicznie centrale, w zestawieniu z telefonią VoIP pozwalają osiągnąć najwyższej jakości poziom połączeń głosowych oraz poszerzają możliwości integracji usług telefonicznych  z systemami informatycznymi stosowanymi w biznesie.Szczegóły rozwiązania ustalane są po analizie potrzeb podczas spotkania lub telekonferencji  z inżynierem sprzedaży. Firma SQS Polska oferuje również usługi wsparcia technicznego dla central IP PBX bazujących na Asterisk, FreeSWITCH, SipX. Ponadto jak reseller firmy Sangoma, firma SQS Polska ma w swojej ofercie komercyjne moduły do central FreePBX i usługi konfiguracji urządzeń z zainstalowanym systemem FreePBX i PBXact.

Co zyskujesz

Rozwiązanie cyfrowe, które można łączyć z infrastrukturą analogową (telefony i linie analogowe)

Wysoka jakość dźwięku przy zastosowaniu kodeków szerokopasmowych

Możliwość wykorzystania protokołu BGP przez klientów posiadających własną adresację i numer AS

Wiele sposobów wdrożenia zależnych od możliwości technicznych i preferencji klienta.
Centrala może być zainstalowana jako:
   - dedykowane urządzenie - samodzielna centrala IP PBX
   - wirtualna maszyna na serwerze klienta wykorzystującym dowolny hypervisor
   - serwer z zainstalowanym oprogramowaniem PBX (producentów 3CX, Sangoma, Digium, Yeastar)
   - dedykowana centrala telefoniczna w chmurze SQS Polska, połączona z siecią klienta tunelem VPN

Możliwość integracji z systemami biznesowymi klasy CRM lub ERP

Automatyzacja procesów biznesowych (automatyczne komunikaty, przypomnienia o płatnościach, komunikaty windykacyjne)

Możliwość rozbudowy central telefonicznych o dodatkowe moduły w celu stosowania ich do komunikacji zintegrowanej (Unified Communications) - transmisji głosu (telefon, telekonferencje), obrazu (rozmowy wideo i wideokonferencje), komunikacji tekstowej (czat, e-mail), zdalnej współpracy (współpraca na plikach, udostępnianie pulpitu itp.).

Najważniejsze funkcje

Przełączanie połączeń

Połączenia oczekujące

Muzyka na czas oczekiwania

Kolejkowanie połączeń (również z powiadomieniami głosowymi) dla Contact Center / Call Center

Poczta głosowa

Obsługa faksów

Zapowiedzi głosowe

Interaktywne menu głosowe (IVR) - komunikaty mogą być zmienne w zależności od dnia tygodnia i pory dnia

Możliwość nagrywania połączeń

Automatyczny provisioning telefonów

Integracja z systemami CRM i ERP

Specyfikacja techniczna

Instalacja na serwerze, wirtualnej maszynie, dedykowanym urządzeniu lub w chmurze

Oprogramowanie Asterisk, FreePBX, 3CX, PBXact

Wdrożenie przez inżynierów VoIP z firmy SQS Polska

Wdrożenie z gwarancją po-wdrożeniową

Wsparcie z umową SLA (Service Level Agreement)

Skontakuj się z nami

Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej. Nasz specjalista odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz zaproponuje rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.