System SuiteCRM

SuiteCRM jest systemem zarządzania relacjami z klientami z zakresem funkcjonalności na poziomie rozwiązań najważniejszych dostawców na rynku takich jak Salesforce, Oracle, SAP i Microsoft Dynamics. Sam system jest dostępny bez opłat licencyjnych i wdrażany w rosnącej liczbie organizacji na całym świecie. Dzięki wykorzystaniu SuiteCRM uwaga pracowników skupiona jest na budowaniu zaufania klienta i sprzedaży. System SuiteCRM jest rozwijany przez SalesAgility Ltd i jako oprogramowanie oparte na otwartych źródłach dostępny jest na licencji AGPL version 3.

Korzyści

CRM stworzony z myślą o łatwej obsłudze

Instalacja na serwerze klienta, w chmurze, na maszynie wirtualnej lub na serwerze dzierżawionym

Pełna kontrola nad procesem pozyskania, obsługi i utrzymania klienta

Ciągła innowacja - aktualizacje wydawane co kwartał

Możliwość dostosowywania systemu do potrzeb organizacji z poziomu panelu administratora

Czytelny interfejs użytkownika

Niskie koszty wdrożenia i rozbudowy, brak opłat licencyjnych

Możliwość zarządzania systemem przez inżynierów SQS Polska

Możliwość zawarcia umowy wsparcia z SLA

Możliwość tworzenia automatycznych kopii zapasowych na urządzeniach zewnętrznych, macierzach dyskowych lub w chmurze

Parametry
Usługa świadczona światłowodowo lub za pomocą radiolinii w paśmie licencjonowanym
Przepustowość do 1Gbps w przypadku łącz radiowych i do 10 Gbps w przypadku łącz światłowodowych
Gwarancja rocznej dostępności usługi do 99,9%
Gwarancja czasu reakcji na awarię od 0,5 godz.
Gwarancja czasu usunięcia awarii od 4 godz
Co zyskujesz
Zarządzanie sprzedażą i przebiegiem relacji z klientem:

Centralna baza wszystkich klientów zawierająca komplet informacji niezbędnych do zarządzania relacjami

Możliwość rejestrowania wielokanałowej komunikacji z klientem (e-mail, telefon, SMS, chat)

Kontakty

Korespondencja mailowa

Dokumenty

Połączenia telefoniczne (z notatkami i/lub nagraniami)

Zarządzanie spotkaniami i rozmowami telefonicznymi, zaproszenia, potwierdzenia udziału, harmonogramy

Baza potencjalnych klientów:

Prognozowanie sprzedaży

Obserwacja lejka sprzedażowego

Konwersja potencjalnych klientów na kontrahentów
z zachowaniem kompletu informacji o kliencie i dotychczasowym procesie sprzedaży

Oferty i umowy:

Tworzenie kalkulacji i ofert, archiwizacja wycen

Wybór produktów i usług z katalogu lub samodzielne definiowanie składników oferty

Kontrola statusu ofert

Konwertowanie ofert na umowy

Generowanie faktur na podstawie ofert

Tworzenie dokumentów w formacie pdf i wysyłka do klienta z poziomu CRM

Dokumenty

Elektroniczny obieg dokumentów

Wersjonowanie dokumentów

Definiowanie szablonów pdf na podstawie pól dostępnych w systemie

Workflow

Automatyzacja powtarzalnych zadań

Możliwość samodzielnego zwiększania możliwości systemu

Przyspieszenie prac związanych z obsługą CRM,
np. tworzenie automatycznych przypomnień po zakończeniu rozmowy lub stworzeniu oferty

Usprawnienie pracy:

Pulpit CRM z możliwością personalizacji – dostosowanie pulpitu do wymagań i
preferencji pracownika, zgodnie z częstotliwością użytkowania poszczególnych funkcji

Kontrola najważniejszych zadań, zaplanowanych rozmów i spotkań

Oszczędność czasu

Spis planowanych i wykonanych połączeń w kalendarzu

Ułatwienia organizacji pracy zespołów – podgląd kalendarza innego pracownika podczas przydzielania mu zadania

Współdzielony kalendarz pozwala menadżerom na zapoznanie się z harmonogramem pracy poszczególnych użytkowników

Skontakuj się z nami

Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej. Nasz specjalista odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz zaproponuje rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.