System CTI SuiteCRM
Czym jest CTI SuiteCRM?

CTI SuiteCRM to centrala telefoniczna i system CRM w jednym - posiada wszystkie funkcje centrali telefonicznej IP PBX  oraz kompletny zaawansowany system CRM - SuiteCRM

Co to jest CTI?

Computer Telephony Integration – system składający się z aplikacji integrujących telefonię z komputerem działającym w sieci wewnętrznej w celu tworzenia zautomatyzowanych usług ułatwiających pracę użytkowników. W przypadku CTI SuiteCRM usługi telefoniczne zintegrowane są z systemem zarządzania relacjami z klientem. Użytkownik może dzwonić do klientów z poziomu swojego komputera klikając w kontakt, a wszystkie działania rejestrowane są w systemie. W przypadku połączeń przychodzących istnieje również możliwość nagrywania połączeń.

Parametry
Usługa świadczona światłowodowo lub za pomocą radiolinii w paśmie licencjonowanym
Przepustowość do 1Gbps w przypadku łącz radiowych i do 10 Gbps w przypadku łącz światłowodowych
Gwarancja rocznej dostępności usługi do 99,9%
Gwarancja czasu reakcji na awarię od 0,5 godz.
Gwarancja czasu usunięcia awarii od 4 godz
Najważniejsze funkcje telefoniczne - CTI
Click-to-call – kliknij żeby zadzwonić

Funkcja umożliwiająca wybieranie numeru klienta z poziomu przeglądarki internetowej, za pomocą jednego kliknięcia.

Oszczędność czasu i wzrost wydajności pracownika

Łatwość użytkowania

Szybkość wykonywania połączenia

Okno dialogowe przy rozmowach przychodzących

Podczas połączenia przychodzącego na ekranie CRM pojawia się okienko z informacją o dzwoniącym kontakcie i nazwą kontrahenta.

Umożliwia natychmiastową weryfikację informacji o kliencie
przed odebraniem połączenia, jeżeli numer telefoniczny znajduje się w bazie danych CRM

Widoczna notatka z poprzedniej rozmowy z klientem

Szybkie tworzenie zgłoszeń

Szybka identyfikacja klienta

Okno dialogowe przy rozmowach wychodzących

Podczas połączenia zainicjowanego z telefonu i z CRM, na ekranie pojawia się okienko z informacją o dzwoniącym kontakcie i nazwą kontrahenta.

Widoczna notatka z poprzedniej rozmowy z klientem

Możliwość tworzenia notatek w trakcie trwania rozmowy i po jej zakończeniu
ułatwiających późniejsze odszukanie nagrania z rozmowy

Ułatwia pracę z zestawem słuchawkowym

Nagrywanie rozmów

Każda wychodząca i przychodząca rozmowa może zostać nagrana i zachowana w SuiteCRM

Możliwość późniejszego odsłuchania rozmowy w SuiteCRM, bez konieczności pobierania pliku

Możliwość szybkiego wyszukania ostatnich rozmów z poziomu pulpitu

Pozostałe funkcje:

Tworzenie potencjalnego klienta, kontrahenta, kontaktu, zgłoszenia i zadania i powiązanie rekordu z rozmową telefoniczną za pomocą jednego kliknięcia

Powiązanie rozmowy telefonicznej z nowego numeru z istniejącym kontaktem lub kontrahentem – w przypadku istniejącego klienta istnieje możliwość podpięcia rozmowy jednym kliknięciem

Tworzenie kalendarza planowanych rozmów telefonicznych – przypomnienia o wykonaniu połączeń wychodzących na dany dzień

Dziennik połączeń powiązany z potencjalnym klientem / kontrahentem / kontaktem – daje możliwość prześledzenia historii kontaktów z klientem (data, czas trwania połączenia, temat)

Skontakuj się z nami

Skontaktuj się z nami aby dowiedzieć się więcej. Nasz specjalista odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz zaproponuje rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.